zondag 11 juni 2006

Geboekt !!

De schrik sloeg me om het hart, regelmatig hou ik de vluchtprijzen in de gaten van een retourtje Amsterdam-Kolkata. Elke keer is het dezelfde prijs en hoef ik geen haast te maken met boeken. We wisten nog steeds niet hoe we het precies zouden gaan doen. Drie weken, vier weken, ik (Willeke) misschien een week eerder, een week langer blijven ?? September, oktober, november ... Lastig, lastig ... Maar nu, ineens zie ik de vluchtprijzen de lucht in gaan, honderden euro's betaal je meer. Snel op zoek naar een retourtje met de 'oude vertrouwde' bedragen, gelukkig, in september is er nog eentje mogelijk voor de oude prijs, snel overleg met Erik en het is geregeld, het ticket is geboekt. Na maanden twijfelen over hoe en wat, gaan we nu de 14e september SAMEN naar Kolkata en komen we de 6e oktober SAMEN weer terug. Het is een heerlijk gevoel dat het geregeld is !

Geen opmerkingen: