dinsdag 8 december 2015

The 'leading lady'

Wohoh, kijk naar dat bed! Na drie weken vrij tot hele harde matrassen staat daar een heerlijk bed op mijn te wachten, boxspring, ik ben in het Marriot hotel in Kochi!! Vanmiddag met een vlucht van Indigo via Bengalore naar Kochi gevlogen. Vanochtend had ik het hotel alvast gebeld met de vraag of ze me op wilden komen halen en dat was geen probleem. Dus stond er zo’n man met zo’n bordje op me te wachten, gratis J. Met alle egards ben ik hier binnen gehaald, ik ben net de koningin. In de lift van het Marriot voel je je overigens nooit alleen. Er zijn zoveel spiegels in dat ding dat ik mezelf OVERAL zie, ik kan mezelf in de lift niet ontlopen, hoe graag ik ook zou willen, ha ha.


De vlucht met Indigo was gladjes, Indigo is leuk, de purser heeft een button op met ‘leading lady’. Daar hou ik van. En de safety-card is met een wel erg grappig mannetje, vind ik ook leuk. De piloot kwam uit Cuba, geen idee waarom ze dat erbij vertellen, maar vind ik ook leuk.


Het enige ‘dingetje’ is dat het hier regent. En niet zo’n klein beetje ook. Ik heb al wat navraag gedaan en het schijnt elke dag rond 4 uur ’s middags te beginnen. ’s Morgens is het droog. Hmmmm…. nou ja, gelukkig komen we hier om uit te rusten, de boeken zijn mee, dus het komt vast wel goed.

Ik ga snel tukkie doen, morgenochtend komt Erik aan en ik ga hem samen met de ‘shuttle’ van het hotel ophalen. De meneer achter de receptie vond het geen probleem dat ik even op en neer meereed. Welterusten!!!


p.s. het is nu ochtend, heerlijk geslapen en ja, ik heb het bed optimaal gebruikt, op alle kussens gelegen en ik werd diagonaal wakker J


Geen opmerkingen: